|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #11 on: May 22, 2010, 21:39:00 » |
|
Juist daarom denk ik dat dit WEL leuk gaat worden.
Baas!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #19 on: May 29, 2010, 08:19:24 » |
|
Gaat Michele nu nog kaarten verzorgen voor forummembers?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #21 on: May 29, 2010, 14:18:13 » |
|
U ontvangt binnen enkele werkdagen een bevestigingsmail met daarin een toegansbewijs per persoon. Aantal personen: 4
Print deze mail uit en neem hem mee als toegangsbewijs naar Italia a Zandvoort. Wilt u er alstublieft op letten dat de barcode goed afgebeeld is?
Tot ziens op 27 juni. Arrivederci!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #23 on: May 29, 2010, 14:30:45 » |
|
Als ik met jou kaart het terrein op mag, hou ik me daar voor aanbevolen, Chielio!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #30 on: May 30, 2010, 09:23:12 » |
|
Nu al een puinhoop...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qp
Guest
|
 |
« Reply #37 on: June 02, 2010, 07:29:48 » |
|
Hoe gaat dit nu verder? Kan ik met jou mee michele?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #42 on: June 02, 2010, 19:46:52 » |
|
Weber d'r bij.  past niet in de mas naast de partytent, het promotiemeisje en ondergetekende. by the way: u was toch onderweg naar Italië op dat moment?? U heeft gelijk ook nog... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #44 on: June 02, 2010, 21:54:33 » |
|
Ik zag vandaag een waarschuwing voor enorme files in het weekend. Met name in en rond Zandvoort.
Je zag vandaag een waarschuwing voor een file over een maand?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giulia
Guest
|
 |
« Reply #51 on: June 07, 2010, 17:58:25 » |
|
oh ja wij moeten nog een landweggetje uitzoeken met tunnel en camera! En een fles sprankelend wit voor daarna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #53 on: June 07, 2010, 19:13:33 » |
|
oh ja wij moeten nog een landweggetje uitzoeken met tunnel en camera! En een fles sprankelend wit voor daarna
Water loopt me in de mond...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #55 on: June 07, 2010, 20:03:31 » |
|
Water loopt me in de mond... Er is een tunneltje nèt voor de paddock !  Lekker lang ook...  Op Assen is ie beter. Maar dat is dan ook het enige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michele
Sr. Member

Chicane Magazine 5 ligt nu in de winkel!!!!
|
 |
« Reply #64 on: June 21, 2010, 12:24:43 » |
|
Oké, ik neem alles terug wat ik over Zandvoort gezegd heb, want op mijn buro liggen 20 toegangskaarten en 10 doorlaatpassen. Oftewel: ut giet on aanstaand weekend! moet alleen nog even bellen over ons stekkie op de paddock, maar da's bijzaak. Met andere woorden: de mensen die gereageerd hebben dat ze meewillen , willen die ZSM een bevestiging geven dat ze dat nog steeds willen? Ik verdeel de kaarten op volgorde van OORSPRONKELIJKE aanmelding: eerst komt / eerst maal principe. Procedure voor uitreiking van de kaarten: naar wens bij het circuit oppikken bij mij (dan moet je dus op tijd komen) of via de post? Graag voorkeur aangeven!!!!! De lijst van belangstellenden volgens mijn informatie is: 1 Charles - Biturbo 2 PJ (voorbehoud) - 2.24V 3 Tridente - Ghibli 4 Nieuw - 4200 Spyder 5 QP - Biturbo Spyder 6 Ard 420 - 420 7 QPVI - QP 8 Emilio- 3200GT 9 VantageVolante - sebring (maar die is eventueel al deelnemer aan het concours???) 10 Vince Ghibli - Ghibli (maar die is dan al op vakantie, toch??) Reserve: 11 Giulia (met stoute auto) - GTV6 12 Pierre Bast - 222 4V Dat zijn d'r dus 12 en met ondergetekende 13, oftewel ik zou het fijn vinden als vince gewoon gaat vakantievieren en Vantagevolante definitief deelneemt aan het concours  overigens: hoe denken we er over om allemaal een tientje te lappen on een koelbox met lekkers te vullen?
|
|
|
|
« Last Edit: June 21, 2010, 13:07:42 by michele »
|
|
|
|
|
Giulia
Guest
|
 |
« Reply #65 on: June 21, 2010, 13:45:32 » |
|
zaterdag of zondag? of beide?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qp
Guest
|
 |
« Reply #75 on: June 21, 2010, 20:45:35 » |
|
Pierre Bast kan mee want ik val helaas af...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giulia
Guest
|
 |
« Reply #81 on: June 22, 2010, 11:33:44 » |
|
Laat mij maar voor de wijn zorgen mannen.....Komt goed.
Bij deze dus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michele
Sr. Member

|
 |
« Reply #83 on: June 23, 2010, 11:24:11 » |
|
back on topic: ik ben er ook, en/maar heb van H te U ook twee toegangskaarten en toegang tot de Heineken paddock gekregen, incl auto. dus heb ik de kaarten van Michiel denk ik niet nodig ik kom natuurlijk wel graag bij ons cluppie langs. met maser als het kan...
enneh, ik ga niet wéér die clubtent opbouwen he... dus, is er al iets van een tentje daar? twordt weer zonnig, dus een partytentje lijkt me wel fijn bij al dat bier en sjips..
Kijk, dat is fijn om te horen, dan hou ik één doorrijkaart zelf en sta ik gewoon op de paddock bij de rest. Ik neem een partytent mee, maar wie wil zitten moet zelf effe een klapstoeltje in de kofferbak gooien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boomerang
Guest
|
 |
« Reply #101 on: June 26, 2010, 09:30:44 » |
|
Ga jij niet heen eigenlijk Vince? Was mischien een mooie kans geweest geïnteresserden voor jouw Ghibli te ontmoeten. En voor jullie is het bijna een thuiswedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #105 on: June 26, 2010, 10:48:29 » |
|
Ga jij niet heen eigenlijk Vince? Was mischien een mooie kans geweest geïnteresserden voor jouw Ghibli te ontmoeten. En voor jullie is het bijna een thuiswedstrijd.
Neen, we zijn er niet bij. Als het goed is rijden we op dat moment met de Spider door Die Heimat naar Het Beloofde Land (Italië)...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michele
Sr. Member

|
 |
« Reply #107 on: June 26, 2010, 11:06:53 » |
|
HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN: - wie wil zitten moet zelf even een stoeltje o.i.d. meenemen - Rudi en ik nemen wat lekkers te snoepen en drinken mee, maar denk er zelf even om dat je voldoende flessen water in de auto mikt. - programma vinden de heren hier: www.cpz.nl/nieuws/2010/italia_zandvoort-2/index.xml- Autodoorlaten moeten worden voorzien van het juiste autokenteken en duidelijk zichtbaar achter de voorruit worden gehangen. - alle Passagiers dienen een entreekaart te hebben. - Op de paddockindeling kun jezien waar we staan ingedeeld. Wij hebben plaats 15- ALLEEN Deelnemers met geldige doorlaat en toegangsbewijzen mogen doorrijden (onder de tunnel door) naar hun clubstand. en in het kader van de chardonnay: - In het kader van de Veiligheid, is het ten strengste verboden om na het nuttigen van alcoholhoudende dranken  , het gebruik van verdovende middelen en het gebruik van rijvaardigheidsverminderende medicijnen, deel te nemen aan het vrijrijden! Met betrekking tot vrijrijden weet ik niet zeker of wij dat ook kunnen. Ik zal checken of er een envelop klaarligt, maar dat weet ik niet zeker. Horen jullie ter plekke, kan niets beloven, heb er geen nadere info over gekregen. Zandvoort zegt zelf: " wij zijn omwille van veiligheid helaas genoodzaakt deelname aan het vrijrijden te beperken tot een maximaal aantal auto’s per club. Wij zullen u hierover per club nog afzonderlijk (per mail) informeren. Het inschrijfformulier (vrijwaringclausule) dient (na eerst goed doorgelezen te zijn) door elke deelnemer worden ingevuld en meegenomen (in de auto!!) naar de opstelstraat voordat hij/zij de baan op gaat. De ingevulde vrijwaringclausules worden in de opstelstraat ook weer ingenomen. Let op! Zonder ingevuld inschrijfformulier en sticker op de voorruit worden auto’s niet toegelaten op het circuit!" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boomerang
Guest
|
 |
« Reply #108 on: June 26, 2010, 13:21:18 » |
|
Neen, we zijn er niet bij. Als het goed is rijden we op dat moment met de Spider door Die Heimat naar Het Beloofde Land (Italië)... Geen autoslaaptrein dit keer? Pittige tocht dan. Alvast heel veel plezier en een goede reis gewenst kinderen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #109 on: June 26, 2010, 13:52:16 » |
|
Neen, we zijn er niet bij. Als het goed is rijden we op dat moment met de Spider door Die Heimat naar Het Beloofde Land (Italië)... Geen autoslaaptrein dit keer? Pittige tocht dan. Alvast heel veel plezier en een goede reis gewenst kinderen! Het is maar 1200 km. En we doen dat in twee etappes. Ka heeft wel afgedwongen dat we de terugweg wel een stuk de trein pakken. Vooruit dan maar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xantijn
Sr. Member

|
 |
« Reply #110 on: June 26, 2010, 17:04:34 » |
|
Neen, we zijn er niet bij. Als het goed is rijden we op dat moment met de Spider door Die Heimat naar Het Beloofde Land (Italië)... Geen autoslaaptrein dit keer? Pittige tocht dan. Alvast heel veel plezier en een goede reis gewenst kinderen! Het is maar 1200 km. En we doen dat in twee etappes. Ka heeft wel afgedwongen dat we de terugweg wel een stuk de trein pakken. Vooruit dan maar... Oh dan ben je er zo, wij rijden 1300 km naar ons huis in Frankrijk altijd in 1 dag. 10 uur is ons record tot nu toe..,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maserati Teun