Welcome, Guest. Please login or register.
May 25, 2013, 01:55:43
Home Help Search Login Register
News: Ontvangt u per e-mail een notificatie van een persoonlijk bericht? Hier kunt u dan niet per e-mail op antwoorden.

+  Maserati Club Holland
|-+  Algemeen
| |-+  Biturbo's (Moderator: Sander)
| | |-+  Het leed dat Maserati heet...
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Het leed dat Maserati heet...  (Read 1246 times)
Conrad de Bruin
Sr. Member

I'm a llama!

View Profile
« on: August 12, 2011, 21:15:39 »

Zo, weer terug van vakantie.....

Prachtige wegen in zuid Frankrijk en op Corsica gezien, 3650 km later zijn we thuis en nu even bijkomen.
Wat ging er mis...een heleboel.

Doorgebrand relais koelventilatoren,
Binnenventilator vastgelopen bij buitentemperatuur van 33 graden,
Door het relais 's morgens lege accu,
500 meter voor de Gotthard tunnel iemand die bevangen was door de hitte die even achterop ''klapt'' (even hard als een Fransman die inparkeerd en gelukkig geen schade maar toch Angry Angry)
En last but not least op de terug weg netjes een gangetje van 160 op de linkerbaan tussen een passat en de vangrail over een stuk uitlaat heen gereden die midden onder mijn auto wegschiet naar de linkerbaan met alle gevolgen van dien.....

Nu bij thuiskomst kompleet dashboard gedemonteerd en natuurlijk nog een ''probleempje'', Mijn gaspedaal is bij de voet waar hij vast zit gescheurd..........

Oftewel even wat werk aan de auto en hopend dat de volgende vakantie minder zorgen met zich meebrengt...

Morgen weer verder met het inbouwen dashboard en kunnen hopelijk weer rijden.

Iemand nog meer met de Maser op pad geweest,

Groeten!
am330rvg
Sr. Member

View Profile
« Reply #1 on: August 16, 2011, 16:16:29 »

elke keer als ik dit soort verhalen lees moet ik toch een beetje  Grin, want we blijven er in rijden, toch
?
en zo'n afgescheurd gaspedaal komt door overbelasting

Maserati: an offer you can't refuse
Conrad de Bruin
Sr. Member

I'm a llama!

View Profile
« Reply #2 on: August 16, 2011, 21:25:34 »

Tuurlijk blijf ik er in rijden, er staat pas 190k op de klok....

Dashboard heb ik inmiddels uit en ingebouwd, relais allemaal vervangen,donderdag de airco weer vullen en GAAN!!!!!!!!

P.S. ik heb bij Maserati al gevraagd of een afbrekend gaspedaal vaker voor is gekomen en er nog iets van coulanse is....Overbelast kan niet Grin Grin Grin

Conrad.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length