Nee, de Maserati 222 was geen project, ik had de auto weliswaar bij een autohandelaar gekocht!

Dus ik wist al te goed wat mij te wachten stond!!

Maar dat het zo erg zou worden had ik niet overzien!!

alles ging kapot aan dat ding maar dan ook alles (nog net geen koppaking!!)

Die Alfa Romeo 155 2.0 ts 16v Super die ik bij Sam van Lingen had gekocht was er niks bij!!! dat was ook een brok ellende

ook niet Alfa Romeo 90 2.5 V6 QV) ook een bak ellende!!

De wiellager hoorde ik niet zoemen !! Brak gewoon spontaan af!! , want dat wist ik nog met de Alfa Romeo Alfetta 2.5 V6 die ging toen ook zoemen (wat een roestbak was dat zeg!!!

) ging al roesten als je er naar keek!!@!
Nee de Maserati 222 was echt een kat in de zak!!

Ik ben toen nog gaan informeren bij de bekende Maserati handelaren ik zal geen namen gaan noemen!!!(maar het was echt bijna iedereen)qua prijs voor reparatie!
ik kreeg bijna een rolberoerte van de prijzen die ze vroegen niet normaal!! tussen de E 3000,- en E 5000,- om een beetje rijbaar te houden!!

Dat allemaal voor zo'n oude auto (no way never!!) wel voor de wat nieuwere types is meer realistisch (3200GT, 4200GT of quattroporte,Shamal,Ghilbli)

Overigens heb ik 222 nog steeds en doe hem ook niet weg zolang het nog kan!!

En deze auto heb ik gewoon naar een Bovag garage gebracht en wat denk je ze hebben nog goed werk afgeleverd!!

voor de helft van de prijs enige wat ik moest doen ,was orginele orderdelen van Hessing afleveren!!

Ciao, Francesco