|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #2 on: March 01, 2006, 12:00:03 » |
|
Hoe kan iemand die "maseratie" schrijft beoordelen of de auto "onverprutst" is?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
forza1997
Guest
|
 |
« Reply #5 on: March 01, 2006, 16:45:37 » |
|
De site waar je naar door kunt linken ziet er wel aardig uit, hij doet ook iets met MGtjes opknappen en zijn bedrijf ziet er wel netjes uit, zoals gezegd als je gaat kijken weet je het...
succes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Streamz
Guest
|
 |
« Reply #8 on: March 08, 2006, 16:22:27 » |
|
Even dit draadje gebruiken. "Want: voor 5 mille heb je best een nette andere Maserati die wel goed is, een 222 of een Biturbo Si met watergekoelde turbo's bijvoorbeeld, of een 2.24V in redelijke staat...." Alleen blijkt het aanbod niet zo hoog te zijn helaas. Ik zie ze nergens namelijk. Of valt deze in die categorie? klik hier Kent iemand deze toevallig? Staat al een tijdje te koop.
|
|
|
|
« Last Edit: March 08, 2006, 17:32:15 by Luuk »
|
|
|
|
|
sovweeren
Guest
|
 |
« Reply #9 on: March 08, 2006, 16:30:30 » |
|
Kan iemand mij vertellen hoe een ouderwetse Biturbo eigenlijk rijdt. Een Si bijvoorbeeld. Is dat hypernerveus? Rijd zelf een Ghibli GT, met koude motor ook niet het toppunt van beschaving.
Zou er wel eentje van de eerste serie (bij) willen hebben.
dank !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Streamz
Guest
|
 |
« Reply #14 on: March 11, 2006, 21:25:20 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #15 on: March 12, 2006, 08:47:40 » |
|
Precies wat ik dacht. Iemand die de volledige type aanduiding niet kent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Streamz
Guest
|
 |
« Reply #17 on: March 12, 2006, 18:42:10 » |
|
Sorry voor de lange link trouwens.
Tja, het kenteken is onzichtbaar gemaakt, conrolleren lukt dus niet. Een 222 4V? Of een 2.24? Of een 222 met een 2.24 blok?
Wellicht een belletje aan wagen. Ben ook wel benieuwd naar de km stand etc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #18 on: March 12, 2006, 19:39:54 » |
|
Aan de dichte velgen en bediening voor actieve vering te zien is het een 222 SR. De koplampen zijn echter die van een SE.
|
|
|
|
« Last Edit: March 12, 2006, 19:42:08 by Joltcan »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Streamz
Guest
|
 |
« Reply #24 on: March 13, 2006, 18:47:43 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mill
Guest
|
 |
« Reply #25 on: March 13, 2006, 18:57:33 » |
|
Klopt Michele, Di evan mij staat te koop, nog even moeten wachten op onderdelen, beide achterdempers, motorrubbers en 2 veren maar nu is hij ook weer helemaal top en eindelijk een apk. Tja soms duurt het lang voor je onderdelen krijgt. Maar het is het wachten altijd waard, niet waar??.
Groetjes Robin a.k.k. Mill
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #26 on: March 13, 2006, 20:13:19 » |
|
Een Shamal op een veiling. Dat kan nog eens spannend worden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #30 on: March 26, 2006, 13:50:17 » |
|
Voor 15k mag hij echt wel als nieuw zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TRIP
Jr. Member

Biturbo Si
|
 |
« Reply #41 on: March 29, 2006, 16:19:42 » |
|
M.a.w.: als je een beetje aan het werk gaat met spuiten en onderhoud en wellicht extra kosten voor het papierwerk dan ga je richting de 30 30K voor een (dan weer perfecte) Shamal met iets van 4000KM op de klok is nog steeds een bargain. en voor dat geld heb je ook bijna een 3200GT Niks ten nadele van de 3200, een prachtige auto, maar als ik voor die keuze stond (en hopelijk kom ik daar nog wel eens voor te staan) weet ik 't wel. Shamal, anyday. Stukken bijzonderder, stukken ... tja, hoe leg je dat uit.... Ach,ik ben gewoon een Biturbo-fan en dit is natuurlijk de ultieme evolutie ervan. Bedankt voor de info trouwens Danny.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106gti
Guest
|
 |
« Reply #42 on: March 29, 2006, 17:23:42 » |
|
Ook ik ga voor de Shamal, veel mooier als een 3200
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sovweeren
Guest
|
 |
« Reply #47 on: March 30, 2006, 13:30:59 » |
|
nope, zat gisteren in Belgie (E19 naar Brussel, en terug). ik doe daarentegen alleen m'n duimen als er een heel lekker wijf in zit. en ook alleen als ze toetert.
SvW PS ik heb een zilvergrijze Ghibli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ErikSpierenburg
Full Member

|
 |
« Reply #49 on: March 30, 2006, 13:47:35 » |
|
Hallo Luuk- Maar was jij dan met die knalrooie 2.24 wel in de buurt van de Arena de zaterdagavond dat Ajax tegen PSV speelde, 11 maart j.l.? Of wie was dat dan? Groeten, Erik (vindt dit wel een geinig idee voor een site eigenlijk  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michele
Sr. Member

Chicane Magazine 5 ligt nu in de winkel!!!!
|
 |
« Reply #56 on: May 16, 2006, 07:55:41 » |
|
Gisteravond (15 mei) op de A12 tussen Oudenrijn en Gouda een splinternieuwe, donkergrijze QP V, wel leuk om te zien rijden, maar ongetwijfeld niet van iemand hier op 't forum. Nog iets later, uur of 18.30 in Den Haag, hoek Machiel Vrijenhoeklaan / Muurbloemweg een grijsbruin metalic 420Si in heel mooie staat. Hij draaide de Balsemienlaan op. Van iemand hier?? Ik heb hem al vaker zien rijden bij mij in de buurt...
Michiel (2.24V)
Oh ja, van wie was die donkergroenmetallic Ghibli met lichtbruin leren interieur die ik eind vorige week 's avonds tegenkwam tussen Waddinxveen en Zoetermeer??? Mooie auto, maar ging niet echt hard, ondanks de redelijk jonge bestuurders. Had een RR nummer.
|
|
|
|
« Last Edit: May 16, 2006, 12:16:43 by michele »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
steven
Guest
|
 |
« Reply #65 on: May 19, 2006, 08:22:16 » |
|
Die masar XG 34 BF is mijn ex auto dus wil je info mail mij maar ff kan je er wel wat over vertellen.
Groet Steven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ErikSpierenburg
Full Member

|
 |
« Reply #67 on: May 22, 2006, 16:06:23 » |
|
Ha Conrad- Mocht iemand mij (2.24v groen) zien rijden hoef ik niet op de site vermeld te worden. Ik denk dat er zo nog wel meerdere leden zijn. Niet iedereen hoeft te weten waar ik uithang op welk tijdstip Maar dan zag ik jou gisteren (zondag) rijden op de A(censuur) in de provincie (censuur) bij de grote stad (censuur). Kan dat kloppen?  (Je hoeft toch ook geen antwoord te geven) (En je vraagt gewoon aan je meisje of ze deze site niet meer wil lezen) (Of je baas) Hah! Groeten, Erik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raphidae
Guest
|
 |
« Reply #68 on: July 09, 2006, 10:55:14 » |
|
Ik meld me alvast voor 4.24V, Zwart, 34-JX-JT 1 en 4.24V, Zwart, 40-JP-DX in 't gooi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #74 on: July 11, 2006, 21:25:43 » |
|
Hoi Ard, Momenteel valt er weinig te zien in mijn garage want ik heb de Maser vorige week in Frankrijk moeten laten met een kapotte distributieriem  . Wordt binnenkort door de ANWB afgeleverd op een trailer, en dan gaan we eens kijken wat de schade precies is. Heeft iemand hier nog een goed 2 liter 24 klepper blok achter de schuur staan  Michiel (2.24V) Balen, succes met het vinden van een nieuw blok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Pedro
Guest
|
 |
« Reply #82 on: October 30, 2006, 19:18:46 » |
|
Nog steeds op zoek naar een nette/goede Biturbo van vroegere serie, liep ik tegen deze 425 aan. Aanvraagform. via de site ingevuld. Eind van de middag al netjes gebeld. Met verse apk, maar geen idee over de intervals mbt de distributie. Ook een plekje roest was wat summier, maar het kan. Voor wat betreft de prijs, als het een goede Maser is een koopje, is het een leegloper dan is elke euro weggegooid. Het is wel een dealer, maar doorgaans hebben die natuurlijk weinig kennis van zaken. Wie kent deze Maser of is al eens wezen kijken: Link
|
|
|
|
« Last Edit: October 30, 2006, 20:17:51 by Sander »
|
|
|
|
|
|
|
Don Pedro
Guest
|
 |
« Reply #84 on: October 30, 2006, 21:22:16 » |
|
@Luuk, Weet ik beste man, maar voor de verzameling een oude carbs versie erbij lijkt me wel mooi(heb ook nog met een schuin oog naar die oer-versie bij Almere zitten kijken) Wordt geen dagelijkse wagen, maar meer een afwisseling van weekend met de straks klaar staande Qporte III. Want 2 Masers is wel genoeg in de familie  Die uitspraak is je wel bekend, nietwaar  Kwam laatst trouwens nog een bekende tegen, waarvan ik wat Giulietta spul heb overgenomen. Mvg DP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #86 on: December 07, 2006, 12:09:03 » |
|
Dat is lekker. Rijdt er vanmiddag volgens mijn vriendin een blauwe 222 SE door Amstelveen (bestuurder+dame), terwijl ik nietsvermoedend al lopende een broodje bij de traiteur aan het kopen ben en mijn telefoon op kantoor ligt. Je begrijpt de verwarring bij mijn vriendin (met betrekking tot die dame in de auto) al zodra zij mij belt en ik de telefoon niet opneem. Is er bij een van de leden wellicht bekend of mijn vriendin een bril nodig heeft of dat er inderdaad een exacte kopie van mijn auto in de randstad rondrijdt?
|
|
|
|
« Last Edit: December 07, 2006, 12:13:41 by Joltcan »
|
|
|
|
|
georgeskawa
Sr. Member

|
 |
« Reply #87 on: December 07, 2006, 14:46:25 » |
|
Joltcan, kheb onlangs zoiets vergelijkbaars meegemaakt. Mijn vrouw en ik gingen met een bevriend echtpaar iets eten en we besluiten met twee auto's naar 't restaurant te rijden, en ik ga met de man mee rijden in z'n Lancia en zijn vrouw stapt bij mijn vrouw in in de Quattroporte. de dames rijden op kop en wij volgen braaf ( zoals 't hoort  ). komt daar een meneer van gemiddelde leeftijd die ons inhaalt en bij 't zien van de 2 dames in de Maser houdt ie in, gaat dus naast ze rijden en begint ze gvd te versieren, grijnzen en zwaaien en weet ik veel, mijn vrouw speelt 't spelletje mee en zwaait vrolijk terug en die l.l blijft hun volgen tot aan de afrit en gaat vrolijk door met volgen, eenmaal aangekomen in 't restaurant stappen de dames uit en lopen naar ons toe, die vent wist niet hoe snel hij zich uit de voeten moest maken, wij konden d'r alleen maar hartelijk om lachen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #88 on: December 07, 2006, 16:31:09 » |
|
Joltcan, kheb onlangs zoiets vergelijkbaars meegemaakt. Mijn vrouw en ik gingen met een bevriend echtpaar iets eten en we besluiten met twee auto's naar 't restaurant te rijden, en ik ga met de man mee rijden in z'n Lancia en zijn vrouw stapt bij mijn vrouw in in de Quattroporte. de dames rijden op kop en wij volgen braaf ( zoals 't hoort  ). komt daar een meneer van gemiddelde leeftijd die ons inhaalt en bij 't zien van de 2 dames in de Maser houdt ie in, gaat dus naast ze rijden en begint ze gvd te versieren, grijnzen en zwaaien en weet ik veel, mijn vrouw speelt 't spelletje mee en zwaait vrolijk terug en die l.l blijft hun volgen tot aan de afrit en gaat vrolijk door met volgen, eenmaal aangekomen in 't restaurant stappen de dames uit en lopen naar ons toe, die vent wist niet hoe snel hij zich uit de voeten moest maken, wij konden d'r alleen maar hartelijk om lachen. Probleem met die Maserati's is dat ze te zeldzaam zijn. Een zwart golfje let niemand op...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mill
Guest
|
 |
« Reply #91 on: May 11, 2007, 12:45:05 » |
|
Vanochtend blij verrast door op mijn bijna dagelijkse ochtendroute naar huis om +/- 08.00u zwaait er opeens een prachtige donker blauwe Ghibli de weg op in Tilburg. Het blijft een mooi gezicht zo'n drietand op de weg, en ik maar denken dat ik zo ongeveer de enige had in Tilburg.
Groetjes Robin a.k.a. Mill
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #92 on: May 11, 2007, 13:44:47 » |
|
Was geen spiegelbeeld in een winkelruit?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mill
Guest
|
 |
« Reply #93 on: May 11, 2007, 14:28:08 » |
|
Nee jammer genoeg niet, ik moet me behelpen met een 422  Groet Robin a.k.a. Mill
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #97 on: May 22, 2007, 18:12:39 » |
|
d'r wonen ruim 45 clubleden in de regio Den Haag, en minstens zoveel eigenaren zonder lidmaatschap... oftewel: regio Den Haag zou al gauw goed moeten zijn voor een Maserati of 150-200. Ik zie vrijwel iedere dag in 't Haagse Maserati's rijden op weg van en naar mijnwerk (en ik werk in Utrecht, kun je nagaan!!)
Michiel (2.24v)
Volgens mij zie jij al Maserati's als je jouw ogen sluit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joltcan
Guest
|
 |
« Reply #104 on: June 27, 2007, 19:46:58 » |
|
vanochtend rond 10.45 een zwarte vierdeur (4.24 dacht ik) op de rijksweg van Sittard naar oprit A2 bij Urmond. Ik was in een blauwe Alfa berlina 1750. Die meneer die erin zat had zo te zien slechte zin  Moet je naar rechts gaan met je Alfa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #106 on: June 28, 2007, 10:43:26 » |
|
Afgelopen maandag tot twee maal toe een grijsblauwe 430 (dacht ik) in Utrecht, Leidsche Rijn. Op de Langerakbaan. Ik reed in de witte Alfa Spider, nog even geclaxonneerd en gezwaaid. Kreeg een net knikje terug...  Iemand van hier?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #109 on: June 28, 2007, 19:46:50 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ErikSpierenburg
Full Member

|
 |
« Reply #113 on: July 22, 2007, 23:33:32 » |
|
Afgelopen maandag tot twee maal toe een grijsblauwe 430 (dacht ik) in Utrecht, Leidsche Rijn. Op de Langerakbaan. Ik reed in de witte Alfa Spider, nog even geclaxonneerd en gezwaaid. Kreeg een net knikje terug...  Iemand van hier? Zeker weten grijsblauw? (Moet wel want donkergroen is toch echt een andere kleur) Ik weet in Leidsche Rijn maar 1 Maserati te staan eigenlijk  Zou wel grappig zijn als het zo was... En een witte Alfa Spider, welk type? Groeten, Erik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #114 on: July 23, 2007, 21:44:31 » |
|
En een witte Alfa Spider, welk type?
Type 4, Erik. Woon je zelf in Leidsche Rijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #120 on: August 27, 2007, 10:34:14 » |
|
Gisteren reed er hier een (ik denk) 2.22 in het bruin-metallic de wijk in. Ik werd gealarmeerd door het geluid...
De wagen draaide een rondje en was weer weg. Wie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #125 on: August 27, 2007, 14:34:20 » |
|
Ha ha.... klopt!!!  Was gisteren in Houten. Jaja, je bent gespot, kerel!  Als je nu volgende keer in plaats van meteen omkeert de volgende links neemt kom je in de straat waar Luuk en ik wonen. Daar staat altijd wel wat moois italiaans op de stoep... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #128 on: October 04, 2007, 08:42:59 » |
|
Gisteren een 4200 Spyder op ring Utrecht richting Arnhem. Mooie wagen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #130 on: October 04, 2007, 09:55:55 » |
|
Als het een donkerblauwe was, dan is het misschien Teun geweest.
Donker was ie. Of zwart of blauw inderdaad. Teun?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #140 on: October 18, 2007, 16:06:09 » |
|
Luid van kleur of van geluid?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vince
Guest
|
 |
« Reply #142 on: October 18, 2007, 16:36:46 » |
|
Donkerblauw, en veel geluid  Jeetje... Meestal zijn ze best stil......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|