Welcome, Guest. Please login or register.
May 19, 2013, 10:53:43
Home Help Search Login Register
News: Ontvangt u per e-mail een notificatie van een persoonlijk bericht? Hier kunt u dan niet per e-mail op antwoorden.

+  Maserati Club Holland
|-+  Algemeen
| |-+  Biturbo's (Moderator: Sander)
| | |-+  Advertenties !!!!
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Advertenties !!!!  (Read 9298 times)
Luuk
Sr. Member

View Profile WWW
« on: May 23, 2006, 16:43:30 »

Heren,

Wilt u -in uw eigen belang- zo goed zijn uw advertentiedriften een beetje in bedwang te houden?

Voor advertenties hebben we een prachtig "markt" gedeelte wat voor leden gratis is, daar is het forum niet voor bedoeld. Bovendien heeft de markt een veel grotere exposure voor zoekenden.

Laten we proberen het forum een beetje op orde te houden, want binnen de kortste keren hebben we hier advertenties voor koelkasten, 2ehands computers en oma's bankstel staan!

Vanaf nu zal ik wat rigoreuzer om gaan met ads, ik gooi ze zonder waarschuwing weg.

Maserati of Maserati niet? That's the question.
georgeskawa
Sr. Member

View Profile
« Reply #1 on: July 29, 2006, 07:45:55 »

maybe a stupid question, maar waar is dat prachtige 'markt gedeelte'?
Maserati Teun
Sr. Member

View Profile WWW
« Reply #2 on: July 29, 2006, 09:23:05 »

maybe a stupid question, maar waar is dat prachtige 'markt gedeelte'?

Hier is ons markt-gedeelte http://www.maseraticlub.nl/markt.php

Joltcan
Guest
« Reply #3 on: January 12, 2007, 12:15:14 »

Misschien is het een idee om een aparte sectie "Marktplaats" op het forum te plaatsen. Daar kan iedereen dan naar hartelust zaken aanbieden en vragen. Het kan leuke discussies opleveren:

http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?t=3225
Maserati Teun
Sr. Member

View Profile WWW
« Reply #4 on: January 13, 2007, 13:40:15 »

Misschien is het een idee om een aparte sectie "Marktplaats" op het forum te plaatsen. Daar kan iedereen dan naar hartelust zaken aanbieden en vragen. Het kan leuke discussies opleveren:

http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?t=3225

Het forum moet in mijn ogen geen Marktplaats worden waar van alles en nog wat verkocht kan worden. Daar zijn volgens mij andere plaatsen voor op het internet.

catscit
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 -
18 juli 2007

Sr. Member

430 + Ghibli

View Profile WWW
« Reply #5 on: January 13, 2007, 21:07:43 »

ik zou een markt kopje op het forum niet onaangenaam vinden.
Veel van die markt advertenties doen enorm statisch aan en ik heb al meermaals meegemaakt dat je niks of een hele tijd later van bericht terug krijgt (behalve van Igino dan)

Nog effe en ik koop een complete 424 of 430 voor de side skirts!

Joltcan
Guest
« Reply #6 on: January 14, 2007, 11:03:51 »

Het forum moet in mijn ogen geen Marktplaats worden waar van alles en nog wat verkocht kan worden. Daar zijn volgens mij andere plaatsen voor op het internet.

Ik bedoelde overigens wel Maserati gerelateerde zaken, dus geen stofzuiger of advertenties van handelaren.
Luuk
Sr. Member

View Profile WWW
« Reply #7 on: January 15, 2007, 16:43:46 »

Inderdaad. Vooral de aantrekkingskracht voor "foute handelaren" op fora is enorm. Ik wil dat gewoon niet, daar hebben we de menskracht niet voor (en ook de zin niet in) om de de zooi die hier niet thuis hoort en de rotte appels die je tegen gaat komen te weren. Je ziet al wat voor toestanden we moeten uithalen om spammers te weren. Dus: handel via het markt gedeelte, daar hebben we de mogelijkheid om de zaak goed dicht te houden voor kwaadwilligen.

Maserati of Maserati niet? That's the question.
Joltcan
Guest
« Reply #8 on: January 15, 2007, 17:32:45 »

www.maseratimarktplaats.nl

Of zou je dan een brief krijgen van zowel Maserati en eBay tegelijk  Grin
bvdm
Guest
« Reply #9 on: November 11, 2009, 21:39:14 »

Kopje MARKT of VRAAG EN AANBOD.
Zou idd goed passen op dit forum.
En nateurlijk alleen voor maserati's, maserati onderdelen e.d.
Zie wel meer op auto forum's.
Maserati Teun
Sr. Member

View Profile WWW
« Reply #10 on: November 11, 2009, 21:47:10 »

Kopje MARKT of VRAAG EN AANBOD.
Zou idd goed passen op dit forum.
En nateurlijk alleen voor maserati's, maserati onderdelen e.d.
Zie wel meer op auto forum's.

Welkom Ben.

Hier is ons markt-gedeelte http://www.maseraticlub.nl/markt.php

sunchaser
Jr. Member
**

View Profile
« Reply #11 on: December 25, 2009, 14:05:14 »

Ik stel een vraag/aanbod topic eigenlijk ook altijd wel op prijs bij een forum. Ook omdat je op deze manier vragen en antwoorden van andere leden ziet, zodat de verkoper ook niet 10x dezelfde vraag krijgt.
Bovendien moet je dus lid zijn om een advertentie in het marktdeel te plaatsen, dat is toch belemmering van de vrije handelswegen (tegenstrijdig met EU wetgeving) Wink
Maserati Teun
Sr. Member

View Profile WWW
« Reply #12 on: December 25, 2009, 15:10:18 »

Ik stel een vraag/aanbod topic eigenlijk ook altijd wel op prijs bij een forum. Ook omdat je op deze manier vragen en antwoorden van andere leden ziet, zodat de verkoper ook niet 10x dezelfde vraag krijgt.
Bovendien moet je dus lid zijn om een advertentie in het marktdeel te plaatsen, dat is toch belemmering van de vrije handelswegen (tegenstrijdig met EU wetgeving) Wink

Sorry, maar dit is het beleid van onze club. Op het forum komt geen vraag/aanbod topic. Daarvoor hebben wij de website.

sunchaser
Jr. Member
**

View Profile
« Reply #13 on: December 25, 2009, 15:21:30 »

Maar ik wil ook graag mijn Ghibli onder de aandacht brengen onder de medeforummers, dan moet ik dus eigenlijk lid worden, a 35 euro ?

Ik heb namelijk ook enkele vragen omtrent mijn auto, bijvoorbeeld;
elke fabrikant is toch verplicht om minimaal 20 jaar in onderdelen te voorzien? Aangezien een koplamp zo goed als niet meer aan te komen is, misschien wel voor absurde bedragen maar dat is dan toch tegen de regels?
michele
Sr. Member

Chicane Magazine 5 ligt nu in de winkel!!!!

View Profile
« Reply #14 on: December 25, 2009, 15:24:09 »

Maar ik wil ook graag mijn Ghibli onder de aandacht brengen onder de medeforummers, dan moet ik dus eigenlijk lid worden, a 35 euro ?

Ik heb namelijk ook enkele vragen omtrent mijn auto, bijvoorbeeld;
elke fabrikant is toch verplicht om minimaal 20 jaar in onderdelen te voorzien? Aangezien een koplamp zo goed als niet meer aan te komen is, misschien wel voor absurde bedragen maar dat is dan toch tegen de regels?

Nope, 10 jaar leveringsverplichting van reserve-onderdelen. En de Ghibli is ondertussen ruim 10 jaar uit productie....

Choose life, choose Maserati!
www.chicanemagazine.nl
www.corsamedia.nl
Maserati Teun
Sr. Member

View Profile WWW
« Reply #15 on: December 25, 2009, 16:12:54 »

Dit topic gaat op slot.

Standpunt is duidelijk lijkt me.

Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: